Merhaba güzel anneler, bugün bebeğimin boynuna 1 tur kordon dolandığını söyledi doktor, ancak gevşekmiş sıkmıyor dedi. Bu durumu yaşayan var mı ? Benden kaynaklanan bir nedenden olmuş olabilir mi? Sizce ne yapmalıyım? Doktor hareketlerini takip et dedi ama içim rahat etmiyor bir türlü çok endişelendim 😞