Cansuufyucee Meral53 kan tahlili sonucuna göre karar vermiş olabilir doktorlar benim değerlerim baya bı yüksekti
Cansuufyucee Berra09 Covid olduğumda 29 haftaliktim şimdi 31+3 teyiz 36. Haftaya kadar kullanacaksın dedi doktorum coraspin yada aspirin vermedi geçen gün tekrar kan verdim d dimer hala 4 katı fazla zamanla düşer heralde
027033 Cansuufyucee kaç canım benimde kovit gecirdim hala fazla kovitken 3070 ti simdi 2000 ama yine Yüksek emboli olabilir diye simtigrafi çektirdik birsey cıkmadı ama kan sulandırıcı kullanmıyorum ve korkuyorum
027033 Merveerkan canım ben covit geçirdiğimde d dmer 3070 ti simdi 2000 yine yüksek diye sintigrafi cektiler emboliden süphelenip sonuc normal çıktı ama vermediler kan sulandırıcı ben yinede korkuyorum vermeleri gerekti bence bide artı kalbim sorunlu kalp sorunu olanlar zaten kullanıyor
satigul aysegulekinci ben kan sulandırıcı iğne ve coraspin kullandığım halde covidden sonra 1010 çıkmıştı ve doktorum bu değer gebelikte yüksek çıkar merak etmeyin demişti.
027033 Cansuufyucee sizinle aynı değerdeyim vermediler kan sulandırıcı bana korkuyorum bende kovit geçirdim yinede 3000 düştü anca sizinki kadar oldu
Cansuufyucee 027033 covid olduğumdan beri 3 kere kan verdim hep 2200 lerde hiç düşmedi kaç kutu iğne bitirdim yine düşmüyor 1 hafta sonra iğneyi bırakmam lazım bakalım o zaman ne olacak
027033 Cansuufyucee benimde işte 3070 ten biraz düştü 2000 oldu ama daha da düşmüyor bacaklarıma bile baktılar pıhtı varmı diye kan sulandırıcı almıyorum doktor hamilelikte olur dedi o zamn vermedi kan sulandırıcı
027033 Cansuufyucee 31 haftalığım geçireli 3 ay oldu bide ben 2 defa gecirdim 1 hamilelik basında birde 5. Ayında
Cansuufyucee 027033 bana doktorum daha olmadan olursan kan sulandırıcı başlamam gerek demişti olduğum günde başlamıştık her doktorun kendince yöntemleri var sanırım bende 29 haftalık olmuştum şimdi 36 haftalık olucaz hala iğne kullanıyorum 37 ye kadar kullanicam
027033 Merveerkan ben istedim daha bugun dedim doktora yüksek çıkmıştı kan sulandırıcı vermediler dedim hamilelikte yüksek olur dedi ama işte insan yinede korkuyor emboli olmadığı olmayacagı anlamına gelmez sonucta
Secilo Kizlar merhaba bende 1 ay ince covid oldum malesef 2880 di degerim 10 gun kullandım 1500 oldu simdi tekrar 2150 ye cikti kan sulandirici igneye devam ediyorum boyle bir durum başına gelen varmi covis geçirdikten sonra bazen dalgalanma olur dyolar ama 27 hafalik hamileyim korkuyorum
Secilo İlk defa covidken baktirmistim ozaman yüksek cikmisti ve hala düşmüyor 30 haftalik hamileyim dr kan sulandiriciyi kesmeyelim dedi bebek icin doguma kadar kullanacağım, benimde 2500 suan degerim
Aliasafmom @aysegulekinci merhaba cok gecmiş olsun d-dimer değeriniz duzeldimi nasil bir tedavi uygulandi size? Gecen hafta dogum yaptim benimde d dimer 3000lere cikmis kan sulandirici igne kullanicam 15gun. Sizin ne kadar surede duzelmisti?