Kızlar merhaba size bişe danışacağım Aralık ayında kovid geçirmiştim gebe kalmadan önce ama sonuçlarım kan testlerim gayet normaldi daha sonra gebe kaldım, ama sol ayağımda kolumda uyusukluklarım kalmıştı devam ediyordu , 21 haftalık gebeyim su anda hala devam eden bir agrı uyuşma var bugün doktora gittim norolojiye d dimer bakalım dedi 2870 çıktı sonuç en yüksek 550 olması gerekirken, ve ellerim ayaklarım hala uyuşuyor sürekli bu konuda bilgisi olan var mı ve bu yükseklik yüzünden hamilelerde de genelde yükseliyormuş ama tedavi gören var mı ?