purewhitebride çam ardıç kükürt sabunu kullanıyorum, hiç bir sampuan fayda etmedi. Yağlı bir sabun o yüzden bana iyi geldi ama bu da yetmez haftada bir iki saçı yağlamak lazım onun icin de dax supergro aldım ben. Bu aralar cok rahatım. Ne zaman egzamam başlasa bu rutine dönüyorum. Cildindeki egzama icinse bioderma atopik kremi kullansın ben onu kullanıyorum. Sabun cok uygun deneyin mutlaka iyi hissetcek kendini. Sabunu trendyoldan aldım ben. Ama ilk tatilde denizli taraflarında sabuncular vardı ordan almıştım. Trendyoldan aldıgım da nerdeyse aynı geldi. Daha az yağlı sadece