Aynuromerbyr12 Güzel anneler herkes gebelikte örnek bir kahvaltı tabağında neler olmalı yazabilir mi ?
Pelin-1 Aynuromerbyr12 domates salatalik peynir ozellikle haşlanmiş yumurta avokado iki tam ceviz pekmez veya bal tahilli ekmek 1-2 dilim ben klasik boyle yapiyorum
plakayerli Aynuromerbyr12 fix kahvaltım: haşlanmış yumurta 3-4 zeytin beyaz peynir iki dilim çavdar ekmeği salatalık domates 1-2 ceviz 2 bardak çay 😬
Oznurakts Aynuromerbyr12 Bende altı haftalık hamileyim çok bilgim yok ama yaz ayında olduğumuz için çok şanslı olduğumuzu söylüyorlar. Domates, salatalık, yumurta, kaşar peyniri, muz ve iki cevizli kahvaltı yapıyorum. ara öğün de yapıyorum taze bir adet meyve ve kabak çekirdeği yiyorum. Umarım bebislerimiz sağlıklı dünyaya gelir
Sermec27 Aynuromerbyr12 gebelik şekeri cıktıgı için diyet yapıyorum genelde kahvaltım 1 dilim tam bugday ekmeği yanında 2 dilim kaşar 4 zeytin domates salatalık bazen labne 1 haşlama yumurta böyle yiyorum 🥰
Irm_brk12 Pelin-1 aynen bende böyleyim yumurta özellikle domates istiyordu canım bol tuzlayip yiyordum ki son haftadır hic bisey yiyemiyorum öğlen 3 e kadar neyesem kustum hep
kbra_kurtt Pelin-1 ben hic yumurta yemek istemiyorum tuketemiyorumda midemu bulandiriyo yerine ne yıyebilirimm
Tuba0909 Pelin-1 canım yine doktorun bilir tabi de bal bana onerilmedi eğer şeker katkısız koy balı ise bence sorun yoktur tabi de birde ceviz yersen avokado tuketmene gerek yok içeriğinde aynı besini yağı bulunduruyormus 😍
Mumeray plakayerli ne güzel ya malesef kahvaltı yapamıyorum bulantıdan hele peynir yumurta çok severim ama yiyemiyorum kızımda da bulantılar geçene kadar yiyememiştim.çay desen doğuma kadar içemiyorum içim almıyor. Anca domates salatalık ceviz kuru üzüm ekmek bunları yiyebiliyorum. 😔
sevgisari Peynir, domates,salatalık, zeytin, 1 dilim ekmek, Ceviz yada badem kuru üzüm Bazen de yulafın içine muz, üzüm, ceviz, süt, tarçın vb
Btnc1903 Sermec27 şekeriniz ne kadar çıktı bu gün bende de çıktı ama baya bir korktum bebeğe zarar verecek diye
HavvaMerve Aynuromerbyr12 Bir adet haşlanmış yumurta, yada omlet Salatalık,domates ve yeşil biber,taze nane,maydonoz Beyaz peynir,kaşar peynir,zeytin Bal ve pekmez… Kahvaltımı genellikle böyle yapıyorum ☺️☺️
MeteninAnnesi HavvaMerve maydonoz bende çok severim ama düşük yapma özelliği varmış öyle duydum ne kadar doğru bilemem dikkat edin siz yine
RabEm Aynuromerbyr12 2 haşlanmış yumurta kaşar peynir beyaz peynir zeytin kaymak bal ve kefir genelde böle
Selocan59 MerveDurr ben ne peynir nede kaşar peynir hiç yiyemiyorum hamile kaldığımdan beri yumurta yiyemiyorum sizler çok güzel kahvaltı yapıyorsunuz
Failknr Aynuromerbyr12 ben de 1 domates, 1 dilim beyaz peynir,3-4 zeytin yiyorum( haşlanmış yumurta gün aşırı yiyorum artık çünkü bıktım kızlar) üstünede bir lokma bal kaymakla kapatıyorum
Dyg06 Bende 8+3günlük hamileyim çalıştığım için iş yerinde bazen yumurta haşlama peynir simit tost yiyebiliyorum malesf ve ne yersem zaten mideme dokunuyor reflü gastritim var her yediğim dokunuyor o yüzden çok sağlıklı beslenemiyırum diye korkuyorum 😔
a_burcu_bur Dyg06 valla canım ben 15+2yim, çalışıyorum. Sabah 7.30 gibi kahvaltı yapıyorum ve hep fix 🤦🏻♀️ haşlanmış yumurta, beyaz peynir, 3-5 zeytin. Sadece bu diyebilirim. Bazen de domates, biber, salatalık 😝 öğlenleri de ya çorba içiyorum ya da yoğurt yiyorum içine ekmek doğrayarak 😊 öğleden sonra da iş yerinde ya 2 ceviz, 5 fındık ya da 1 elma 😂 bol bol su içiyorum. Akşam da normal yemek, Allah ne verdiyse 😊 süt de içmeye çalışıyorum daha nolsun 🙈😂
Mommy16 Dyg06 hiç korkmayın 8hafta iken reflüm çok kötüydü yiyemiyordum çok şükür şimdi geçti 16 haftalığım
cicegim_-123 Dyg06 üzülmeyin bende ne yesem mideme dokunuyor bendede reflü var kahvaltı da midenize dokunmıcak az şeyler tercih edin ara öğün olarak da meyve ceviz tüketin böylece akşama kadar mideniz cok tıka basa dolmaz ve akşam rahatsızlık cekmesiniz ama ara öğünleri atlamayın
Elaiht Dyg06 ben de 15 haftalık hamileyim bende yeni çıktı bu gastrit reflüsü, aynen ne yesem gaz yapıyor sizde yeni mi çıktı ?
eslemeslem Aynuromerbyr12 diyetisyenimin önerisi 1 haşlanmış yumurta peynir domates salatalık bol yeşillik bir bardak süt 2 -3 dilim kadar beyaz ekmek 5-6 tane zeytin
Kumru_ Of burda okuyunca çok cazip geliyor canım çekiyor ama o dolabın kokusunu alınca iştah falan kalmıyor dolabimi kararttim🤦😐
Belginimm Kumru_ Beslenme listem var benim diyetisyene gittim o hazırladı gayet de güzel sağlıklı besleniyorum 3 ana öğün ve 3 ara öğün yapıyorum ama 6.haftadan sonra 2 ana öğün 2 ara öğün düştü çünkü midem çok kötü bulanıyor hiç bisey yiyesim yok yani😊
Eema Kumru_ aynen bende de öyle oluyor cnm 19 haftalığım istemiyorum sabah olsun da kahvaltı vakti gelsin
Nkayserili90 Kumru_ canım kaç haftalık hamilesin ben 7+3 üm ama canım aslaaa kahvaltı yapmak ya da yemek yemek istemıyor zorla yıyorum hiçbişi yiyesim yok özelliklede kahvaltı saati bile yaklaşınca içim bi kötü oluyor ne yumurta ne peynir yiyemıyorum muzun üstüne pekmez döküp yemeye calısıyorum zorla😔
Cigdemmom Aynuromerbyr12 mutlaka yumurta haşlama ya da sahanda peynir zeytin domates salatalık meyve suyu her gün :)
BuseVV Tuzsuz peynir Tuzsuz 5-6 adet zeytin 1 dilim tam tahıllı ekmek 1 yumurta 1 bardak çay Domates, salatalık 1 yeşil biber, 2 dal Roka 2 dal dere otu Bal ve tereyağı
tugbade Aynuromerbyr12 haşlanmış yumurta kayısı kıvamlı organik 😌 domates salatalık yeşil ve kırmızı biber beyaz peynir 3 4 adet siyah zeytin en son biraz ekmeğe nutella.🌸 3 dilim ekmek tam tahıllı 😬 kahvalti dışında ekmek yemiyorum bu yüzden sabah kahvaltısında ekmeğimi yiyorum valla bazen 4 dilim 🤣 içecek bazen süt iki bardak bazen %100 meyve içeren meyve suları dimesin 2 çeşiti var tavsiye ederim 🥰
Aysell88 tugbade maşallah bende bu şekilde yiyorum zaten tek yediğim hoşuma giden kahvaltı 🍳 zeytini yeşil zeytini abartmışım yalnız 🥰
Sena2021 tugbade bildiğim kadarıyla yumurtanın iyice haşlanmış olması gerekiyo yoksa salmonella bakterisi üreyebilir dikkat edin 🙂
ruyadandunyaya 33 hafta boyunca peynir, haşlanmış yumurta,zeytin, bol yeşillik çiğ ceviz badem fındık ve son olarakta bi bardak ballı süt 🙃 ama yumurta yemekten bıktım gerçekten bebeğim için yiyorum normalde severdim ama her sabah gediğim için sıkıldım artık