busranurrr Ay bende 39+4 oldum bugün doktora gidicez birazdan belkide hastaneye yatışımı yapcak suni sancı ile bende suni sancı istemiyorum kendiliğinden gelsin istiyorum çok sitresliyim bugün Ne yapacağımı bilmiyorum suni sancı verirse almalımıyım yoksa eve geri mi gelmeliyim🤦🏻♀️
Nergiz 38 haftalikken benimde agrim vardi ama cok siddetli degildi. Doktor ben istememe ragmen vermedi suni sanciyi. Eve git rahat rahat bekle dedi. Iyiki gelmisim eve, cunki sancim kesildi. Simdi 39+2 olduk hala tik yok. Yarin kontrolum var. Kizlar suni sanciyi mecbur olmadiginiz surece istemeyin. 42 haftaya kadar yolu var. Bebisleri skntiya sokmaya gerek yok suni sanciyla
Ozlem16 Ya neden kactn zaten gunun gelmis valla bana deseler hemen yatarim dogururum artk agir geliyor yatamiyorm birde grip oldm iyice bozuldu duzenim 37 haftam oldu şükür az kaldi
Mlskya Bebitomubeklerken 😂😂😂 Ay eskilerle simdi ayni degil ki ben gelmesini istiyorum. Ama gelmiyo 39+5 olduk hala tik yok😂😂😂
Mlskya Ipek3427 kotu ornek olmak istemem tabi ki ama herkes de farlilik gosteriyo bende suana kadar tik yok 😂 39+5
Ozlem16 Mlskya ederdim ya nasil olsa riskli gnler geride kaldi elhamdullah ben artk cok bunaldim uykuya hasret kaldm
Babies16 Ama bazi kadinlarin agri esigi yuksek oluyor.dogru duzgun agri hissetmeden doguruveriyor siz aksam bidaha muayene olun bence aciklik ne durumda diye
Minaa Mlskya 😂😂 doguralim artik keske bana da de se bu kontrole o umutla gidiyorum aciklik artmistir ins