Pinar17 bir önceki gebeliğimde bende öyle demiştim o gebeliğimde sorunluydu ztn bebeğimde doğduktan sonra vefat etti. O zaman bir daha hamile kalayım hiç bir test yaptırmam aslaaa diyordum şimdi de koşa koşa gidiyorum testlere. O yüzden sizde öyle demeyin bir umut vardır belki diye yine yaptırıyoruz işte