Ben şuanda 29 haftaligim.2 li tarama testim temiz cikmisti ama 4 lu testte 1000 de 1 ihtimal goruldü.Dr um nifty testi önerdi ve bizde yaptirdik.200 de 100 de 1 ihtimale gore cok az gorunse bile risk risktir dedik.Ve 11 günde test sonucumuz çıktı çok şükür temiz çıktı.Ama o 11 gün eşim de ben de evde konuşamıyorduk sanki her konusmadan sonra aglayacak gibi oluyorduk.Neyse ki geçti o günler.Herkese bebegini saglikla kucagina almak nasip olsun insallah.