Lamelif canım merhaba öncelikle tebrik ederim bebisini kucağına almışsın darısı bizlere 💙 seninde plasenta aşağıdaymis ama tam kapatmiyormus bende 22.haftama girdim. Aşağıda görünüyor tam kapatmıyor doktor yine kanamanın olur dedi. 13.haftada yaşamıştım. Şuan Progestan kullaniyorum. Sen neler yaşadın sorun oldu mu bu durum ?