HalimeAhmedova Ekekekekkejw bende 38+0 oldum ama benim oğlan maşallah kıpır kıpır hiç doğmayacak gibi 😆
busra123 Ekekekekkejw bende 38 haftama girdim. Geçen hafta çok sancım vardı bu hafta birseyim yok. 38+4te gideceğiz bakalım ne diyecek doktor
Mavim Ekekekekkejw ben an itibariyle 38+1 oldum. Sabah kanlı olmayan mukus akıntım oldu. Nişan illa kanlı mı olmalı?
YagmurAnnesi 38+6 olduk. Hala tık yok. Ev temizligi yapmaya basladim bugun. Perdeleri cikarttim makineye attim. Balkonlari yikadim. Yarin evi supurup silecem. Hic belirti yok. Kizim hareketli maşallah. Rahmimin uzerinde bazen batmalar hissediyorum. Bazen rahmime kramp giriyor gibi oluyor. Yaklasik 45-50 saniye suruyor ama gunde bir defa maksimum 2 defa falan. Genelde ani hareket edince oluyor dogumla alakali oldugunu dusunmuyorum. Hayirlisi olsun ne diyelim.
Kuzusunannesi YagmurAnnesi bende 38+6 yım aynı şeyler bende de oluyor allahım nasıl mutlu oluyorum herhalde doğuruyorum diye ama ne gelen var ne giden
YagmurAnnesi Bir de ben tuvalete gidince idrarimi yaparken genelde cok yavas akiyor 🙈😂 Acaba bebiş rahmin buyuk kismini kapattigi icin mi. Sizde yasiyor musunuz merak ettim. 🙈😂
YagmurAnnesi Ben 38. Haftamda kontrole gittim. Hala çati muayenesi yapmadi doktor. Agrin olursa dogumhaneye gidersin dedi. Alttan muayene icin sanirim. Devlete gittigim icindir belki. Nst de sanci falan cikmadigi icin alttan muayene istemedi sanirim. Hepiniz alttan muayene oldunuz mu
Sinemkurtkarakussk35 YagmurAnnesi bende üniversiteye gidiyorum baanada bakmadılr hoş ben şuan 37+4üm salı gitcem 37+6 olcam da yinede bakmadılar bkmıcaklar da sanırım🤔 devlet doğum başlayana kadar bakmıyo anladığım kdarıyla çocuk normal pozisyondaysa .
Minaa YagmurAnnesi Her hafta nst den sonra kontrol oluyor simdiye kadr 3 kere yapildi sanci da cikmiyor pek 20 lerdeydi enson bu hafta hafif basladi adet sancisi gibi ama cok hafif umarim gecikmez bebegim gelmekte
1PrensAnnesiii YagmurAnnesi ben 37.haftamda çatı muaynesi oldum özele gidiyorum şuan 38+6 olduk hiç bir belirti yok bazen rahmime sızı giriyor oda saniyelik arada bel ağrım oluyor ama hıç geleceği yok☺️yarın doktora gidip sezeryan tarihi alacam galiba
Sinemkurtkarakussk35 YagmurAnnesi bende değilim açıkcası mümkünse çocuğu leylekler getirsin😂😂😂😂 hoş doğum korkum da yok ama ne bilim🙄