aselsmom bende 2 . Aydamı ne kum dökmüşüm idrarda hahif kan varmış 1 doz toz ilaç verdi ertesi gün ne sancı ne ağrı geçti hepsi. Şuan 37+2 haftalığız hiçbir sıkıntım yok çok şükür hafif sancılarım var onlarda doğuma hazırlık zaten bu saatten sonra doğum olduğunda erken olmuyor☺️ korkutma hiç kendini o ileriki haftalarda yaşayanlar için geçerlidir muhtemelen birde ihtimal dahilinde tabi normalde kum dökerken ciddi sancılar çekiliyor doğumu tetikler diye yazılmıştır ama haftan küçükse ve dökmüşsen sıkıntı ortadan kalkmıştır zaten