Arkadaşlar kan tahlili vermiştim sonuçları aldım doktor kum dökmüşsün dedi eve geldim araştırdım erken doğuma prematüre doğuma anne veya bebeği sıkıntıya sokmaya yol acabiliyormus bunları görünce dayanamadım ağladım bu durumu yaşayan var mı varsa herhangi bi sıkıntı oldu mu lütfen benimle de paylaşır mısınız moralim çok bozuk