Zaten biz bu pandemiden hiç bişey anlamadık. Bizde esnafız iki dükkanımız var kapalıyız gerçı açık olduğu zamanlardada pek iş yaptığımız sayılmaz . Biz Türk Telekom bayisiyiz bizden hariç büyün yer telefon şarj aleti satıyo. Bi zahmet versinler o kadar yardımıda. Ben kendimi geçtim Allah’a şükür kavrulup gidiyoruz ya askeri ücret çalişan kirada oturan Allah herkese geçim ehli versin .