Zynpksmrekz Kızlar benim göbeğim de aşırı derece kıllar çıkmaya başladı başına böyle bişey gelen var mı? Sonradan geçer mi acaba 🤷♀️🤦🏼♀️😊
nilnaib Zynpksmrekz off ben 🙈 doktora da sordum genellikle erkek bebeklere hamilelikte çok oluyomuş doğumdan sonra en geç döküldüğünü söyledi ama inşallah doğrudur 🤭
Austosprensi_ Zynpksmrekz erkek bebek kiz bebek farketmez tüyler olur ama sonra dökülür sakın müdahale etmeyin aldırmayın yani bende de var ama beni rahatsiz etmiyor gözükmüyor cok zaten incecik
KucukAnne538 Zynpksmrekz Evet başıma geldi ilk hamileliğimde göbeğim kullandı dökülür dediler dokulmedi şuan 2.ye hamileyim belki bunda dökülür 😂😂🙏🏻
Dry34 Zynpksmrekz 15 haftalık oldum valla bakmaya korkar oldum benimde çıkmaya başladı almayı düşünüyorum ben 😀 sonrasını bilemem ama görüntüsü rahatsız etti beni kıllı olmak
Zynpksmrekz nilnaib benim ilk gebeliğim erkek di ama hiç böyle olmadı şimdi ikiz acaba hormonlar daha farklı mı çalışıyor. Bir de şu son 1 haftada bir anda çıktı çoğaldı anlamadım bugün kontrolüm var bende sorayım bi 😊
Bus46 nilnaib benimde öyle 😂ama gebelikten öncede vardı hormonlardan dolayı alıyordum bı hafta gitmeden cikiyodu biraktim
Sblatc nilnaib ağda falan yapılsa sonradan dökülme olmaz heralde değil mi? Ağda yapmadan da nasıl olacak😅
Dry34 nilnaib İnşAllah doğrudur ya dökülse keşke , inan eşime artık göbeğimi göstermeye çekiniyorum 😁
nilnaib Zynpksmrekz ayy karınca yağını da sorar mısınız kullansak tüy dökülmes için bişey olurmu acaba??
Mdnyldz Ben alıyorum açıkçası kıla tüye alerjim var. Bir de ayıp geliyor muayeneye falan gittiğimde o şekilde görünecek olmak. O yüzden sürekli alıyorum herhangi bir artış yaşamadım. Tertemiz miss gibi. Sizede tavsiye ederim.
nilnaib Sblatc ben almicam valla benimde aşırı gözüme batıyo şuan ama alırsam artık tekrara girip sürekli çıkarsa onu göze alamam 🙈 karınca yumurtası yağı duydum kılları döküyomuş oluşumunu engelliyomuş onu sorucam doktora sadece kullanabilir miyim acaba diye
Zynpksmrekz KucukAnne538 benim ikincide geldi başıma her hamilelik farklı oluyor derlerdi de inanmazdım 😀
KucukAnne538 Zynpksmrekz Valla çok doğru gerçekten herşeyiyle her hamilelik çok farklı oluyor artık ağda lazer tek çözümü 😂😂
Bus46 nilnaib eşim sorun etmiyo ben utanıyorum doktora gidince 😂bazen tras makinasıyla alıyorum uzayanlari😂
Zynpksmrekz Çözüm bulanlar sonradan buradan paylaşabilir mi 😊 bende bugün doktoruma sorup sizinle paylaşırım 😊