Gullukarakus hayır canım önce açlık ölçüyorsun sonra yemek yiyorsun kahvaltıdan 1 saat sonra ve 2 saat sonra ölçüyorsun sonra öğle yemeğinden önce ve sonrasında aynı şekilde 1 ve 2 saat akşam içinde aynı bunlar ölçüp doktora attım benim yüksek çıktı diyetli ölç dedi diyet yapıp ölçtüm normal çıktı değerlerim şeker olduğu çıktı sonrasında işte değerler farklılaşınca