Gullukarakus 30+1 de 2000gr çıktı bizim kız doktorum iki hafta önden gidiyor arayı açmazsa bu değer sorun değil dedi.ailemde yada benim açlık tokluk şekerimde bir sorun yoktu şeker yüklemesi yaptırdım yine de ve sınırda çıktı şekerim.iyi ki yaptırmışım diyorum kontrolsüz beslenmiyorum şuan dikkatliyim.şu an 31+5 im toplamda 6 kilo aldım.cuma günü tekrardan kontrolüm var bakalım ne diyecek.amniyon sıvım felan da normalmiş öle demişti doktorum.