Mumyy merhabalar güzel anneler doğumuma az bir zaman kaldı 2. gebeliğim ilkinde her şeyi yaptım heveslendim fakat 2.de malum zor zamanlardan geçiyoruz hastaneye kimse alınmıyor eve gelen olmayacak fakat hatıra kalmasi yönünde de bir düşüncem var sizler neler yaptınız bu konudaki dusunceleriniz neler
3uncuyeAnneOluyorum Mumyy sadece aile için makrome anahtarlık yaptırmak istiyorum 20-25 tane, yada süslü mavi gül suyu şişesi, malum oğlumuz olacak… Ama hala nereden alırım bilmiyorum 😊
Sinemer3n Mumyy ben instagramda atolyeselcukum_ahsap var ordan yaptirdim ve muhtesem geldi bakmanizi tavsiye ederim.
Periwashere Mumyy ilk gebeligim ve hicbirini yapmiyorum isimli hastane cikisi da dahil :)) bunlar cok lüzumsuz geliyor bana, telas icinde telaş
Mumyy 3uncuyeAnneOluyorum kesinlikle fazla yaptırmamak en doğrusu çünkü çoğu insan kullanmıyor boşuna masraf yapmış oluyoruz
tupmideligebe 3uncuyeAnneOluyorum ben instagramdan buldum sipariş verdim makrome anahtarlık istersen sayfasını paylaşırım
Aysee21 3uncuyeAnneOluyorum ınstagramda sadecemakrome diye bir site var bende oraya yaptırdım hatta burda post açmıştım sayfamdan bakabilirsiniz
Gizemkerem 3uncuyeAnneOluyorum by_makrozade kuzenimin sayfası isterseniz bir bakın çok güzel anahtarlık ve kapi susu yapiyor
Minikkelebekrg Hastaneye kimse kabul edilmiyor bu mutasyonla eve de kimseyi sokmayacağım o yüzden kimseye hediyelik dağıtmıcam kendi tercihim
Mumyy Minikkelebekrg hediyelik ben de düşünmüyorum çünkü oğlumda en güzelinden yaptırdım daha sonra kimsenin kullandığını görmedim ama kapı süsü yaptırmalı mi
Minikkelebekrg Mumyy yani odasına da asarım diyosanız yaptırın ama daha sonra rafa kaldıracaksanız bence hiç gerek yok
Beyzan Mumyy Kapı süsü odasına güzel oluyor uzun süre kalıyor ben oğlumda klasik hazır bir tane almıştım 2 sene geçti hala kapıda asılı. Kapı süsü eve de güzel bir dekor oluyor
3uncuyeAnneOluyorum Mumyy öyle zaten , abisine kapı süsü yaptırmıştım tertemiz duruyor, odanın kapısına onu asarım diye düşünüyorum, birde nazar boncuğu şeklinde duvar süsleri vardı onlarıda yatağın başına asarım…
Mumyy Minikkelebekrg oğluma yaptirmistim oda yapmadık kaldırdık seneye oda yaptırmayı dusunuyoruz ama birine yaptırıp diğerine yaptırmamak da haksızlık gibi olur mu bilemiyorum
Mumyy Sinemer3n fiyatları nasıl peki doğrusunu söylemek gerekirse yaptırsam bile çok pahalı bir şeyler yaptırmak istemiyorum
Sinemer3n Mumyy ben cok yere sorsum arastirdim burayi da tavsiye uzerine yaptirdim yaptigi urunlere gore fiyati bana uygun geldi tabi
Mumyy Beyzan biz henüz çocuk odası yapmadık oğluma yaptirdigim duruyor seneye oda yapınca buna da yaptırsam ikisini de odaya asarım diye düşünüyorum dekor olur ama bakalim
Mumyy MDT yastık da biraz ilerleyen zamanda yatağında hoş bir dekor olabilir ama takı takacak olan yatağına da takar ben oğluma yaptırmamis olsam şimdi yaptırmazdm sanirim
MDT Mumyy erkekler büyüyünce süslü şeyleri sevmez ama kız olacağı için 15 yaşına da gelse süslü bebeklik yastığı hoşuna gidebilir diye düşünüyorum aslında. 31 yaşındayım üzerinde adımın yazılı olduğu süslü bir yastık şimdi bile hoşuma gider 😅