Kebiredmrc evaburak95 yaa ne güzel eva çok sık duyduğumuz bir isim değil kulağa çok hoş geliyor 😊 kaç haftalıksınız
Nisansimge Melek_ceyhan kızımın adı Nisan nasipse 2.ye hamileyim oda kız eylül koycam inşallah biri ilkbaharım biri sonbaharım olsun diye
enisenalbant Melek_ceyhan Bence çok cok güzel kızım olsa Eylül koyacaktım Eylül de tanıştık Eylül de evlendik çünkü 😂