Busra3509 Sematulu insallah allahın izniyle. 33e yeni girdiğimde gitmistim korntole ozaman 2.200 demisti 😊 suan nasıldır bilmiyorum teyzesi 😊😊 sizin naısl
Buketkucuk Sematulu son 5 gün, heyecanımı tahmin edemezsin gelmiyor minik kızım inatlaşıyor annesiyle🤭🙈
okunmusciklet Mom5444 büyük ihtimalle normal olacak doktorum da normal yanlısı bi doktor ama hiç 12 haziranı konusmayınca dedim sezeryan mı geçiyor acaba aklından🤭
Gamiiiii Sematulu bizde 33+1 iz 💙 doktoruma sorduğumda son ana kadar bilemeyiz dedi 😂 belirsizlik beni mahvediyor. 34.haftada gideceğim . Erken doğumda olabilir dedi . 37ye gelebilsek bi 🙏🏼
Mercimek26 Tam olarak 34+0 olduk bugün. Sanırım yavaştan heyecanlanmaya başladım. Doğum şeklim belli değil daha umarım normal olur çünkü sezeryandan ölümüne korkuyorum 😂😂
Mom5444 okunmusciklet anladım bi doktorunuza sorarsınız normal olacaksa zaten tam gün belli olmuyorda belki acaba o yüzden mi dedi
Sematulu Yasemin67_ Evt cnm spinal sezeryan istiyorum bende doktor ilk haftası dedi 39 olmadan herhalde 38 de