Kızlar öncelikle yorumlarınız için teşekkürler. 🙋🥰 Biz doktorumla spinal anestezi sezeryan planladk ama bi yandanda normalde istiyorum sadece azck korkuyorm panik atağmda var bunun yanı sıra bebeğin kilosu masallh az tombiş ve benim çatim dar büyük ihtimalle çok zayıfım cnku. Bizde Haziranin ilk haftası gbi düşündük daha tam belli değil kızımız olcak Eylül arya’mm 💕 Allah’ım hepimizin sağ salim evlatlarıni kucağına almayı nasip etsin mis kokulularimiizii 🥰🙋aminnn🤲🤲🤲