Birminikprensesinannesi hepsi aynı dün sancım vardı nst için ebeye yönlendirdiler bana doğuruyosun neden burdasın cahilmisin dedi ki ben k sancıları idrar yolu enfeksiyonumdan olabilceğini düşündüm beni korkuttu yok alttan muayene etmem lazım falan dedi nst snucunu kendi doktoruma çekip attım .paniklencek bir sey yok , ynede kliniğe gelebilirsiniz içiniz rahat etmiyorsa bakalım dedi ve oraya gittim açılmam bile yokmuş sadece sancım vardı onuda kendi doktorum serumla durdurdu ona kalsa doğumu baslatacak….hepsi felaket tellalı bence