aselnil20 Kizannesii07000 Ne güzel ben zaten çok tüysüz biriyim sanki saçımdan falan dökülenler bacağımda göbeğimde çıkıyor iyice kötü hissetmeye başladım simdiden
Kizannesii07000 aselnil20 hamilelikte olur takılıp üzmeyin kendinizi doğumdan sonra hersey düzelir insallah ❤
kubraa2121 Evet benim de saçlarım normalde çok dökülürdü hamilelikte dökülmeyecek sanmıştım daha çok dökülmeye başladı kaşım bıyığım hızlı çıkmaya başladı göbeğimde de tüyler çoğaldı anlam veremiyorum
Dilan9280 aselnil20 anladım cok takıntı yapmayın zaten cıkıyor dökülen saçlarım Suan minik minik cıkmıs kötü görüntü yapıyor biraz ama uzar insallah
aselnil20 Gulceefe-00 tek olmadığıma sevinsem mi üzülsem mi bilemedim, saçım seyrek olduğu için hamilelikte güzel saçlarım olacak zannediyordum hep
Dilan9280 aselnil20 piskolojikmen insan biraz kötü oluyor ama hamilelik süreci hep böyledir sanırım 😑
Ebru_Al Kan değerlerinize baktırmanızda fayda var. Sağlık ocağından bir baktırın isterseniz. Karaciğerinize özellikle baktırın
1anne-2bebek aselnil20 olabılır 3 ayınız bıtmedı o zaman folıkasit kullabıyorsanız. 3 aydan snra vitamın kullanacaksınız snrasında farkı goreceksınız👍
Ummuctn aselnil20 tek tel dökülmedi. 28 yasındayım kendimi bildim bileli dökülür. Suan tek tel yok kopan. Sampuandan sanırım yıllar sonra buldum kendime uyanı
aselnil20 Ummuctn ben senelerdir hep aynısını kullanıyorum da hamilelikte bu şekilde aşırı dökülmeye başladı