aselnil20 Kızlar hamileyken saçı dökülen var mı normalde hamilelikte saçlar güçlenir gürleşir dökülmez diye biliyordum ama o kadar çok saçım dökülüyor ki kel kalcam nerdeyse ne olabilir sebebi
inci4141 aselnil20 bnmde o kadar çok dökülüyor ki doğuma kadar kel kalacam. Ben çok güzel besleniyorum ondan büyük ihtimalle.
1anne-2bebek aselnil20 iyi gelır belkı diye kestırdım gşttim ama yok bana mısın dememişti cok sulur 25 haftamdayım 2 hafta dır bıraz daha ıyı. Eşim artık sıfıramı vursak falan diyordu ☺️☺️ oyle boyle değildi
Yildizanne aselnil20 evet ilk aylar aşırı döküldü benim hatta 5. Aya kadar döküldü 5. Aydan sonra çok azaldı dokulmem yok denecek kadar az yani hormonal bişey geçicidir skmayin canınızı benim bebek saçlarım bile çıkıyor on kisimda
Sincapannesi Benim de çok fazla dökülüyor doğumdan sonra daha fazla dökülüyor diyorlar bakalım ne olucak nedenini bilemiyorum😔
aselnil20 1anne-2bebek bende bugün kestirmeye li düşünüyordum, acaba bı vitamininin eksikliğinden falan mı
1anne-2bebek aselnil20 oda olabılır d vitamını de olabılır belkı. Doktor bana hiç yok dedi d vitamını için 3 müş. Takviye kullanıyorum. Belkıde eksıklıklerden dolayı olabılır. Vitamın ılaçlarımı kullanamıyordum mıde bulantısından yenı yenı kullanmaya basladım hepsını
34_21_23 aselnil20 vitamin kullanmaya başlayınca düzelir inşallah. Benim öyle oldu ikinci trimesterde güçlendi
aselnil20 Yildizanne inşallah geçer benimde ya normalde de seyrek zaten saçım gerçekten korkmaya başladım
1anne-2bebek aselnil20 olabılır 3 ayınız bıtmedı o zaman folıkasit kullabıyorsanız. 3 aydan snra vitamın kullanacaksınız snrasında farkı goreceksınız👍
Dilan9280 aselnil20 canım benimde aynı şekilde normalde de dökülür ama hamilelik sürecimde daha cok dökülmeler başladı ve kaşlarımda da dökülmeler olusuyor çevremde bi cok insana sordum hamilelikten dolayıymış diyolar çünkü hic yaşamadım ilk defa geliyor basıma böyle birsey 😒
Kizannesii07000 aselnil20 ay bende de tam tersi az dökülür yani öyle cok cok değil ve bacak killarim falan çıkmamaya basladim bakalim doğumdan sonra nasil olacak sizinde düzelir Inşallah ben ilk zamanlar zeytinyağı kullaniyordum belki de ondan az döküldü bilemeyiz
aselnil20 Kizannesii07000 Ne güzel ben zaten çok tüysüz biriyim sanki saçımdan falan dökülenler bacağımda göbeğimde çıkıyor iyice kötü hissetmeye başladım simdiden