Mercimek26 ya benimde yatmış bugün PTT ye gittim ama vermediler eve geleceğini öyle vereceklerini söylediler ama ben 6 ay oldu evleneli oturumum hala bekarken yaşadığım şehirde. Acaba oraya mı gider yoksa şuanki oturduğum şehire mi onda çok kararsızım ne yapabilirim acaba bileniniz var mı