Arkadaşlar şuan 33 haftalık hamileyim bebek hareketlerini hep baştan beri sağda hissediyorum hiç mi sol tarafa doğru oynamaz yok hep orda genelde tekme atıyor zaten sağ taraf toplanıyor sonra iniyor videolarda falan görüyorum ordan oraya oynuyorlar bende tık yok doktora gidince unutup sormuyorum 😅