Gulizz Cnsu2456 Çok güzel geçti çok şükür sezeryan sonrası hafif ağrılarım oldu ama daha çok gaz ağrısıydı yürüdükçe rahatladım. Şuan meleğim yanımda huzurla uyuyor 😇😇