Minnosunannesiii eslene hahahhaa bende Bi kere adetim geciktiydi kasıklarım ağrıyo kesin bebek var diyordum hastaneye gittim acile doktor dedi çok şiddetli gazın var 🤣🤣🤣 bebek beklerken gaz çıktı karşımıza
Melikeeslemm Minnosunannesiii hahah benimde temizlemedigim yer kalmadı her yeri artik baştan temizlemeye başladım 😁😁 hayırlısıyla bı alsaydık kucağımıza 😘