Hey allahım doğum arafesi olacak iş mi 🤣🤣 kabız oldum aslında gündüz iyiydim ama ne bileyim ya 38+2 olduk bu arada geceden beri hafif hafif girip çıkan adet ağrıları gibi Birşey oluyor az önce uyandım lavaboya afedersiniz çok şiddetli ağrı var ama zorlandım tuvaletimi yapamadım. Bi 25 dk sonra birdaha girdi şiddetli Bi sancı Bi 20 dk sonra birdaha girdi aynısından ama gaz sancısı mı acaba ayırt edemiyorum ki 🤣🤣🤣🤣 gaz gibi sanki