Sedyas bizim abimizin küçük bazası var 90×190 sonrasında ona geçirmeyi düşündüğüm için bakınıyorum hala kararsızım bende. Abimize yatak küçük geldiği için 120×200 aldık. Küçük bazayı bezden kesene kadar kullanır sonra onada büyük alırız diye 2 kere masraf yapmamak için bakınıyorum hala. Doğuma memlekete gideceğim için acelede etmiyorum hele doğusunda yatağıda eksik olsun😅