Biz de tayinciyiz oda yapmayacağım, 2 yıl sonra şarkımız bitiyor. Holmer marka park yatak aldım şuan memleketteyim zaten doğumum da burada olacak burada kurdum, giderken de katlayıp götüreceğim. Ahşap beşikler tabii ki daha hoş duruyor ama kullanış açısından park yatak daha iyi diye düşündüm.