Teacher-mom Akrabanız rahim filmi çekilmişmi? Acaba boyut olarak mı küçük rahim yoksa başka bişey mi var? Orda herşey çıkardı. Mesela rahim normal boyutta ise ortada zar yada et parçası tarzı şeyler olup rahimin boyutunu küçültür bebek tutsa da büyüyemez düşer. Ben rahim filmi çekildim rahimin yarısı oluşmuş yarısı oluşmamış doğuştan. Tüpümün de teki yok. Doktor dedi ki boyut olarak rahim senin yaşıtların olan kadınların yani normal rahimli olanların yarısı kadar ama iyi gelişmiş. Boyut olarak iç hacmi bebek taşıyabilecek kapasitede. Hatta histereskopi ve laparoskopi oldum orda iyice tanı koydular rahim filmi sonrası.. baktılar bebek taşıyabilecek kapasitede. Tek tüpüm var oda kapalı sprem geçişi asla yok mecburen direk tüp bebek yapıldı elhamdülillah tuttu. Körü körüne tüp bebek yapsalardı iyice bakmadan belki bebek taşıyamayacak boyda olan bir rahim vardı bilmiyoruz sonuçta sürekli düşük yapacaktım! Doktor bana dedi ki rahimin yarım ama iyiki tam gelişmiş az daha küçük olsa asla bebeği taşıyamazdı🥺🤒🙄 ben şok. Çünkü rahimi genişletme yada parça ekleyip büyütme gibi bir tedavi yok dedi. Rahimi olmadan doğanlar bile varmış onlarda rahim nakli yaptırıyor duymuşsunuzdur.. Çok zor bir durum. Doktor iyiki yarımda olsa rahimin var dedi. Bence akrabanız önce bi rahim filmi çektirip bi baksın durum ne sürekli hamile kalıp körü körüne düşük yapmak hem rahmi mahveder hemde psikolojik olarak kötü yapar. 👍👍