Teacher-mom Şimdi benzetme çocuk gibi olunca aklımda direk rahminin küçük ve gelişmemiş olduğu fikri oluştu. Biraz nette baktım ama keşke doktor komşu teyze gibi değilde daha profesyonelce bir açıklama yapsaymış.
"
Rahim küçüklüğü veya yokluğu (Hipoplazi/Agenezi)
Rahim ve rahim ağzı üst kısmının az gelişimi ya da tamamen yokluğu söz konusudur. Bu kadınların gelişimi normal gibi görünür, çünkü yumurtalar normal çalışır. Rahim olmadığı için, anne olma sürecinde bebek oluşamaz."