Esraa54 canım bende bununla ilgili post açacaktım tam. Bugün benimde gün boyunca agrı vardı ilk sol kasığımdan başladı sonra karnım sertlesti bebeğim bir yere toplandı. Daha sonra o sertlik gitti. Çok fazla hareket etmeye başladı. Daha sonra biraz yatayım dedim. Yattım agrı devam ederken rüyama girmiş ta. Uyandım biraz daha iyiydim sonra gene başladı bu sefer adet ağrısı çektim bildiğin hastaneye gitmedim ama suan senin rahatsızlığını duyunca korktum. Normalde 4 ünde Randevum vardı ama doktorum sagolsun iptal etti.muayenede olamadım. Rabbime emanet bakalım.