35+0′ım.Bir hafta önce kontrole gitmiştim nst’ye girdim kasılmaların var dedi doktor,Bugünde kontrole gittim nst istedi doktor yine kasılmaların var hissetmiyor musun bunları dedi, hissediyorum ama normaldir diye düşünüyordum dedim haftaya yine gel nst’ye gir takip edelim dedi.Bol istirahat et bol su iç dedi.Geçen hafta suyumun azaldığını söylemişti onuda kontrol ediyor her gittiğimde.Sorum şu; bu kasılmalar erken doğuma mı sebep olur erken doğum belirtisi mi?Olması normal mi?Yani nst’de sancı çıkması normal bir şey mi?Sancı çıktı diye illa doğum olmaz diye düşünüyorum.Karnımın bi kısmı sürekli sertleşiyor dedim,kasılmaların onlar dedi.Bu Durumu yaşayan var mı doktorunun bu konuda kendisini bilgilendirdiği??Şimdi her bel kasık ağrımda korkmaya başladım istemsizce..