Amour00 ben devlet hastanesinin semt polikliniğine gidiyorum. Son haftalarımız olduğu için doktor 2 haftada bir gel diyor.
hocam randevu bulamıyorum dedim. Sabah erken gel yardımcı oluruz dedi.
sonra randevu talebi oluşturmuştum direk randevulu gidecem. İnsiyatife bağlı 🤷🏻♀️