Elcnerdgn Zeykem tabi burç falan da kişinin karakterine yansıyor bence isme göre karakter biçmek cok doğru değil ☺️ Yetiştirme , yaşadığı ortam hepsi bence bunlara etken diye düşünüyorum
Ozgesah355 Elcnerdgn valla bende sevindim çünkü o kadar korkuttular ki beni inanamazsınız. Birisi hatta benim torunumun adı hiç önermiyorum dedi iyice çöktüm 😂
Elcnerdgn Ozgesah355 ya arkadaşlar inanmayın böyle seylere valla 😂 hep bunlar kıskançlıktan. Örnek veriyorum bi Ayşe vardır cazgır şımarık kızın tekidir bi Ayşe vardır sakin naif uysal ☺️ Bu sadece örnek ayseler üzerine alınmasın cevremizde de böyle değil mi sonucta
Ozgesah355 simgekock etraftan nasıl tepkiler geliyor canım bana herkes kötü diyor o ne erdem gibi, arda gibi düzgün bişi koy diyorlar
HilalTavancAslan Ozgesah355 t Ozgesah355 teşekkür ederim inş sizde hayırlısıyla kucağınıza alırsınız çevremden de önce isim farklı geldi ama şimdi alıştılar ve güzel 👍 isim diyorlar 😊
Ozgesah355 HilalTavancAslan teşekkür ederim inşallah 🤗😍 zaten bizim millete farklıyı alıştıramazsın ki alışılmış severiz biz herkes önce o ne be diyip anlamını duyunca güzelmiş diyorlar 😂
MerveYaarCldr Ozgesah355 arkadaşımın oğlu olacaktı arden dedim ilk ve çok hoşlarına gitti koydular bencede arden😊
seymen Ozgesah355 Ben de Arden düşünmüştüm ama kökenini bulamadım kesin bilgi olarak. Vazgeçtim sonra.
Dilara55 Ozgesah355 Ermeni kökenli bir isim diye biliyorum çünkü bende Gurur Arden düşünüyorum :) Bana kalsa çok daha farklı isimler vardı ama olsun dedim artık :)
Ozgesah355 Dilara55 evet şimdi baktım kökeni ermeniymiş ama Türk diyenler de var. Kökenin çok önemi yok aslında benim için caiz bi isim mi o önemli caizmiş :) anlamı da çok hoş. Sizde mi arden ismine karar verdiniz? :)