Senay3838 benim de öyle ilk düşük yaptım hep negatif bir havası var diye ikinci hamileliğimde Fatma kutlusoya da gitmeye başladım. Sonra ikisi de aynı şeyleri söyleyince içim çok rahatladı. Nagihan hoca hamilelik biraz ilerleyince umutlu konuşmaya başlıyor anladığım kadarıyla şimdi çok mutluyum