Aslhn12 Sevens yolk kesesi kesesinin içinde boş gebeliğin olmadığının en büyük kanıtı yani orada bebek oluşacak var demek bebeğe ait kan hücrelerinin yapımından sorumlu olduğunu okudum. Doktorum da bebeğin henüz plasenta oluşana kadar beslenme kan alışverişinin sağlandığı yer falan demişti bu kadar biliyorum ama yolk kesemi doktor görünce sevindi yani boş gebelik değil iyi bebeği de görürüz haftaya dedi
busra_akkose Sevens yok hayır görmedim canım muayene olduğum doktor 10 gün içerisinde gel dedi ama beni bilerek muayene etmedi zaten keseyi bakıp gönderdi
Sevens busra_akkose bende oyle yaptı ama herseyi anlattı kalp atışını duyana kdr boş gebelik olabiliyor dedi herseyi bilin dedi tedirgin etti yani of ne zaman günler geçecek ama bana 2 hafta dedi
busra_akkose Sevens sen hiç tedirgin olma canım Allah’ın izni ile en kısa zamanda duyarsın banada 10 gün içerisinde gel dedi bence duyuluyor ama hep 6 haftadan sonra duyuluyor dedi neymiş gece şikayetim olmadan gittiğim için muayene etmedi
Tugba61 5+6 dan selamlar https://resmim.net/g9ajwg/ bu da bizim bugünkü görüntümüz kese ve yolc sac görüldü hayırlısı ile bayramdan sonra da kalp atışını duyarız inşallah 🙏🙏☺️☺️
huzeyma89 busra_akkose Rabbim sağlıklı bir gebelik yaşamaya nasip etsin hepimize inşallah sabırsızlıkla 6+5 olmayı bekleyeceğim kalp atışlarını hepimiz duyarız inşallah ❤️
busra_akkose Nrcn93 aynı günlerimiz ☺️ Keseyi gördü sadece canım bebeği görmedi yani muayene etmedi beni akşam gittiğim için hafta içi gel 6 haftalık olsun bakalım dedi
Yagmurgel2020 huzeyma89 6+1 olmadan erken canım ,inşallah en kısa sürede duyarsın , ben 13 haftalığım , göğüs ağrıları ve karın ağrısı ortalama 7 haftaya kadar sürdü bende göğüs ağrılarımda yeni yeni hafifliyor 😌