Aslhn12 busra_akkose bebek gözüktü mü canım ben de 5+4 üm bugün keseyi ve yolk kesesini anca gördüm bebek yoktu :/
Asyaayaz1 bu haftada Anca kese oluşur Bebek bile kendini genelde 6 haftada gösterir (ve cinsel organı dahi oluşmamıştır)imkansız bişey yani..
busra_akkose Asyaayaz1 biliyorum zaten söyleyen kişide hep erkek çocuğun olucak dediği için söyledi bence ☺️
busra_akkose Aslhn12 canım doktor muayene etmedi valla doğru düzgün akşam gittiğim için kesen oluşmuş haftanla uyumlusun dedi bebeği bir sonraki gelişinde bakarız diyip yolladı kalp atışını sordum 6 haftalık olsun öyle gel dedi 🙄🙄
huzeyma89 Bel ağrılarınız , yumurtalık ve göğüs ağrılarınız oluyor mu ? Normal mi sizce ? Ve bugün doktora gittim 5+5 kalp atışlarını dinleyemedik
busra_akkose huzeyma89 huzeyma89 bel ağrılarım olmadı yumurtalık ağrımda yok ama göğüs ağrım çok oluyor sabahları mide yanması ve bulantım oluyor doktor muayene etmedi pek kesen güzel haftanla uyumlu diyip gönderdi 10 gün içerisinde tekrardan gel dedi
Yagmurgel2020 huzeyma89 6+1 olmadan erken canım ,inşallah en kısa sürede duyarsın , ben 13 haftalığım , göğüs ağrıları ve karın ağrısı ortalama 7 haftaya kadar sürdü bende göğüs ağrılarımda yeni yeni hafifliyor 😌
huzeyma89 busra_akkose Rabbim sağlıklı bir gebelik yaşamaya nasip etsin hepimize inşallah sabırsızlıkla 6+5 olmayı bekleyeceğim kalp atışlarını hepimiz duyarız inşallah ❤️
busra_akkose Sevens yok hayır görmedim canım muayene olduğum doktor 10 gün içerisinde gel dedi ama beni bilerek muayene etmedi zaten keseyi bakıp gönderdi