Minigimyolda aclık 106cıktı tokluk 175cıktı ama tokken sımıt meyve suyu cıkolata yedım gttım 15dk sonra kan aldı oyuzden yuksek cıktı bence gecmezse ınsulın vuracaz dedı. Ama bıdahada bakmadı kanıma bıde ben kendı memleketımdekı doktora sordum abartılacak bı durum yok ama ınsılın onermıyorum dedı