Minigimyolda canım bende de şeker var diyetisyene gidiyorum. Meyve yiyorum her gün ama yanında süt veya ayran içiyorum meyvenin şekerini alsın diye. Bana diyetisyenim 3 öğün verdi sabah-ara öğün- akşam şeklinde.
sabah kahvaltıda mutlaka 2 yumurta 1 bardak süt 1 yeşil elma peynir zeytin yeşillik domates yiyorum.
Ara öğünde meyve süt kuru yemiş
Akşamda çorba ana yemek yoğurt ve bol salata yiyorum. Ana yemekler maksimum 6-7 kaşık salatayla doymaya çalışıyorum coğunlukla.
ama burda çoğu insan 6 öğün yiyor. Bana 6 öğün çok fazla geliyordu zaten 10 bucuk gibi uyanıyorum 6 öğün fuzuli yemek için yiyordum. İlk zamanlar zorlandım ama sonradan alıştım.