Minik1bey Kubrakuckk Bende merak ediyorum acaba kaç kilo olmaları gerekiyor diye. Bende yarın gidicem 35+5 deyiz bakalım kaç kilo olmuş olması gereken kiloda mı 🥰
littlebee 35+4 te 2560′dı. Bana haftalık az kilo almış gibi geldi ama doktor normal buldu,sıkıntı yok dedi.
Kubrakuckk littlebee Evet o haftalarda normal bu kilolar bizde ilk başta önden gidiyorduk şimdi 36 da 2900 olmuş acaba normal mi biraz daha önde miyiz diye merak ettim 🤗
asyabetul Melikesvm size kilosu için bir şey dediler mi.. benim 35+4 te 3200 çok fazla diyor her gittiğimde.. bir de böyle giderse sezeryan olur normla olmaz dedi sizde var mı öyle bir durum merak ettim
Kubrakuckk Minik1bey Yediklerimiz bebislere de yarasinn istiyoruz tabi bende her gittiğimde inşallah büyümüştür diyorum sağlıkla gelsin bebislerimiz n☺️
Kubrakuckk Melikesvm İyi bakmışsınız demek ki maşallah sağlıklı olsunlar yeter ki ama insan kac kilo oldu diye de merak etmiyor değil yani☺️