Haticekskn Hahaha iyi iyi ben tek değilmişim. Yorumları okuyunca telaş yaptim geç kaldım diye ama bayramdan sonraya yapacak kişilerde varmış 😂 sanki erken gelecek hissi var içimde. Benim her şeyimi annemler ve eşimin annesi halletti biraz hazıra konduğum için rahatım galiba 😂
mavis24 Haticekskn bende hiç hazırlık yok öaşesef hep tehlikem vardı bekledim bu seferde yasaklar geldi 31. Haftaya girdim her yer kapalı hiç bişey yapamıyoruz 😔
prensimgeliyor @Haticekskn hhahahaj bende de bi kaç gündür başladı heycan😀 çanta yok ortada diye bi kaç eksik alıyım dedim yasak geldi o telaş yaptırdı beni😅
Dua35 prensimgeliyor kıyafet alışverişi bitti ,daha eksiğim çok 🤗inşaALLAH tamamlayıp bayramdan sonra çantamı hazırlıycam sizde durumlar ne 🥰
cgla1 prensimgeliyor 26 dan beri tüm kıyafetleri yıkandı ütülendi yerleştirildi erken doğum riski olduğu için çantamı falan hep hazırladım 31 hafta olduk ☺️
prensimgeliyor @Dua35 kıyafetler bizimde tam benim bi kaç eksiklerim var hastaneye pijama vs onları alıp hazırlncaz artık
mommy_bee 32 hafta b3n ddddde kapanma oluncaa panik oldum her seyi siparis ettim hazir artık ama benim ikiz oldugu icin her an her sey olabilir diye düşündüm. Kiyafetleri ütülü, besik bebek arabasını hallettik. Kendime gecelik pijama terlik taç aldım. Sadece cantası hazırlanacak.
burcu_burcu prensimgeliyor evet 32 den sonra 5 hafta çalışacağım inşallah iznimi doğum sonrasına aktarmak için
Busecnr40 prensimgeliyor 31+2 yiz herseyimiz hazir cok sükür hastane cantamida hazirladim beklemesi kaldi😂
Thutik prensimgeliyor her şey bitti çok şükür, sadece minnoşu bekliyoruz. Odası, kıyafetleri vs hazırlandı, hastane çantası da hazır. Sadece ailelere hatıra olsun diye hediyelik yaptıracağım, onu da bitirince tamamen rahatlatacağım