Derinsmom Serapkocak benimde 32.haftada sancılarım çıkmıştı ama düzensizdi her ihtimale karşı ciğer geliştirici ve sancı durdurucu serum verilmişti 36.haftanın sonunda doğum yaptım🙈
eilik Serapkocak Sancınız kaç çıktı? 34 haftayım bende 40-50 arası çıktı sancım, progestan ve magnezyum başladı doktorum, daha doğum için erken dedi. 2 hafta sonra randevu var, bugün yazdığı ilaçlar bitmiş olacak, sağlıkla vaktinde doğsunlar inşAllah 🥰
bankaci26 Serapkocak valla burda bi tane özel hastane var ordanda çok iyi yorumlar gelmiyor 😀 bende ne yapacağımı şaşırdım ama nst için bende bi düşünmedim değil bide 10 gün sınra 16 saatlik bir yolculuk yapıcam
civciv1520 Serapkocak Merhaba dün benimde sancım Çıktı ama sadece bir tane 55 çıktı sancım devlet Hastanesi’ne gitmiştim bugün hemen özele gittim kendi doktoruma ve bir tane sancı olduğu için bu haftalarda normal dedi iki hafta sonra kontrol verdi endişeliyim inşallah vakti zamanında sağlıkla doğar hepsi 🤲
Serapkocak civciv1520 benim kaç tane olduğunu bilmiyorum ama eliyle gösterdi birkaç tepecik vardı nst kağıdında Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
icimdekikelebek Serapkocak korkmayın durdurmaya çalışıyorlar sancı kesici ilaç başlatıyorlar devamlı dinlenin bol su için yarın da çıkarsa zaten ciğer geliştirici iğne yaparlar. Benim de 35 de sancı çıktı ciğer geliştirici vuruldum iki doz . Devamlı yat dedi bol su iç dedi. Ve adalat diye sancı kesici ilaç başlattı. Size belki başka ilaçlarda verir devamlı dinlenin nst girerken stres olmayın 🌸
Serapkocak icimdekikelebek çok geçmiş olsun öncelikle ben zaten her zaman umutla giderim dua ederek giderim hiç beklemiyordum böyle bişe duyacağımı korktuğum şeyde henüz 33 haftalık olması inşallah düzelmiş olur yarın 🤲🏻
Kubrakarahann Serapkocak canım benim de 32 haftada sancım çıktı erken doğum riskin var dedi magnezyum verdi. Ama ben ağrı hissetmediğim için müdahale etmeyeceğim dedi 2 hafta sonra gel dedi şuan 34. Haftadaym yarın doktora gideceğim inşallah bi sıkıntısız sağlıkla gelir bebislerimz 🤲
Serapkocak Kubrakarahann inşallah canım rabbim sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Asl95 Serapkocak merhabalar benim de 32 den sonra çıktı adalat diye bir hap Kullanıcam 37.haftama kadar bu cumada 37 doluyor Allahın izniyle 🌸 O süreçte ciğerleri gelişsin diye iğne yaptı her ihtimale karşı. Hap kullanmama ragmen sancı çıkıyor ama düzenli değil. Kendinizi yormayın, spor zaten yok, yürüyüş vs de yok o şekilde idare ettim.
icimdekikelebek Serapkocak ben de öyleyim inanın hamilelik basından beri doğru düzgün iş bile yapmadım risk olmamasına rağmen dikkat ettim hep 35 de öyle duyunca üzüldüm beklemiyordum erken doğum olabilir diye küveze girebilir diye ama önlem alıyor doktor siz de yarın çıksa bile önlem alır ilaç başlatır iğne vurulursunuz yatarak inşallah haftaları ilerlersiniz 🙏🏻 Güzel haberlerle inşallah
Asl95 Serapkocak Amin amin 💜 Öyle oldu biraz içerde biraz daha kalsalar iyi tabi ama sağlıklı olsunlardan zamanı çokta önemli değil artık 🙈