Serapkocak 35 de nst de sancim cikti doktorum gecmezse aliriz bebegi dedi sezeryan olucam cunku serum ve ilac verdi uc gun kullandim bugun tekrar kontrolde nst cikmadi sancim bolca dinlenin hareketlerinizi azaltin merdiven inmek cikmak gibi biraz daha bebeginiz haftasini beklesin ilac vermistir doktorunuz onu kullanin magnezyumda kasilmalari onluyor kullanabilirsiniz zaten kramplar icin kullaniyoruz ins bebeginiz az daha sabreder saglikla kavusun yavrunuza