Asem tüm konuşmaları okuyunca kendi yaşadıklarım geldi gözüme şimdi çok şükür tam yarıladım yolu 20 haftalığım çok şükür rabbim bende aralıkta klomen başladım 6 ay boyunca kulandırdı doktorum gebelik olmasa rahim filmi çekecez yani tüp açma yapacaz 26.06.2020 tarihine kadar klomen bi etki göstermeyince tüp açma yaptı doktorum sonra 15 gün sonra bi kasık ağrısı ile acile gittim ağrı kesici yapmadan önce gebelik şupen varmı dedi bende evet var tedavi görüyorum dedim doktora sonra beta istedi ben daha tüp açmadan 15 gün geçtiğin gebelik falan olma imkanı bile gelmiyo aklıma kasıklarım öyle ağrıyo sanıyordum 1 saat test sonucu bekledik çok şükür test sonucum çıktı heycanla açtık değerim 400 kusur eşimin gözleri doldu benim elim ayağım birbirine dolandı çok heycanladım sonra dediki kan değerinize göre hamilesiniz gözünüz aydın cuma günüydü pazartesi kadın doğum ile görüşün dedi tabi ben sabırsızım duramıyorum kendi doktoruma değerleri götürmek istedim oda baksın diye oda 2 gün sonra gene kan verin 800 1000 geçmesi gerekiyo kese oluşumunu ultrasyonla görmemiz için dedi sonra eve geldik eşimle tabi gittiğimizde öğle saatleriydi 2 gün nası geçecek derken akşam oldu ve kasık ağrıları tekrar başladı yanına ek olarak kanamam oldu 😔 tarih 10.07.2020 o gün hem sevinci hem üzüntüyü bir arada yaşadım 😔 rabbim kimseye yasatması banada kanama olunca gece şehir hastanesi aciline gittik doktor altan jinekolok muayenesi etmem gerekiyo kanaman normal değil dedi yatış yapıp değerlerine bakmamız gerekiyo dediği dış gebe düşük riksin var ama değerleri görmedin bişey diyemem dedi 😔 yatış yaptık değerlerim çıktı 400 kusur olan değer yarıya düştü 212 falana bi dayandan dış gebelik amelyat olabilirsin diyolar değerin istediğimiz gibi düşmezse bi yandan ağlıyom bi yandan inşallah değerim düşer diye dualar ediyorum 1 gece geçmezmi geçmedi okadar kötüydüki 1 dış gebelikten sonra çok şükür 12.01.2021 tarihinde idrartesti yaptım aynı sizin testinizdeki gibi silik gibiydi kan testi vermeye gittim değerim 46 ydı 2 gün sonra 2 katına çıktı 1 hafta sonra 7000 oldu çok şükür şimdide 5 aylık olduk 🤲🏻 Oğlum olacak inşallah sizde inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız tabi ben böyle yaşadım ama tecrubemi ve olanları anlatıyım sizde olmaz inşallahta aynı belirtiler olursa doktora hiç vakit kaybetmeden gidin derim biraz uzun oldu ama 😂