Merhaba kızlar bugün çatlatma iğnesinin 14. Günü iki gün önce test yaptım hiç silik çizgi bile çıkmadı bugün tekrar yaptım ikinci çizgi çıktı sizce erken mi iğne etkisi olabilir mi karnımda hasta olacakmış gibi ağrıyor bir umut verin nolur
Resim nasıl atılıyor acaba yapamadım