Kalemm Doğumuma bir hafta kaldı bugün annelere hediye alırken sana hediye yok oğlumu vermedin daha dedi 😄 oğluşum anneler gününden önce gelseydi alacaktı 😅
burcu_burcu O kadar beklentim yok ki eşimden aklıma bile gelmedi hediye alması gerektiği düşünmesi gerektiği 😂 doğum günlerimde bile çok sade takılır hediye almışsa pat diye uzatır elime 🤷🏻♀️ Neyse canı sağolsun yanımızda olsun yeter bize kızımla 🥰
Mom54544 burcu_burcu Hediye de almaz kız yeni evlendigimizde bı kazak almış gelmiş ocakta doğum günüm begenemedim anca evin içinde giymiştim bı kaç zaman sonra unutturdum 😁 ondan sonra da görümcem ne karisiyosa para ver kıza o ne istiyosa alsın demiş para verir 200 300 falan çiçek pasta alır onuda zaten gorumcem çağırır güya supriz gibi orda hurra curcuna olur hic istemiyorum sevmiyorum öyle olunca da yapma diyorum 😏
Minik62 zeytinkiz ya benim kızım 2019 da doğdu o zaman hızmam kaybolmuştu pazar gününe denk gelmişti bi demet gül almış kızımın elinede hızma kutsu koymuştu sagolsun çünkü gümüş falan yara yapyo altın takanlyrum sadece üzülmüştüm oda öle bi hoşluk yapmştı çok mutlu olmuştum 😂2ncsndede altın küpe almştı onuda yne kızımın eline vermşti ama kızım yutcakken yakaladım 😂🤭
Buketkucuk zeytinkiz açıkçası ilk anneler günüm neticede hediye bekliyorum ama birşey alır mı, yapar mı bilemem🙊
Mumeray Safisss aynen benim eşimde kızın büyüsün o alsın diyor bende babalar gününde ona diyorum 😂 hediye alır beklenmedik anlarda o yüzden illa al diyemem 😉
Dyg06 Benimde ilk anneler günüm aslında insan bekliyor eşimde ne istiyorsun ne alayım diyor ben söyledikten sonra zaten bir anlamı kalmıyor hediyenin bakalım Pazar’a denk geldi napacak ???
Masalannesii Safisss daha dün geçti konusu sen benim annemmisin ben hediye alayım sana diyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ilk anneler günüm insan illaki beklenti içinde oluyor 💁🏻♀️
Aymelek53 Benim eşim benim adıma 100 fidan 🌲 diktirmiş Aymelek ormanı olsun diye çok farklıydı ve inanın çok mutlu oldum iyiki böyle bir eşim var 🤲🏻🤲🏻❤️
SSeymanr zeytinkiz hiç belli olmaz bakalım ne gelecek 😂 benimkinin ortası yok ya cok ya hiç 🙉 🌸 belki anneler gününde ben ona hediye veririm doğurarak 😂😂😂
Mom54544 Berra71 Kız bacı şu şeyde nerden bulcaklar yazık altını 😂😂 4 sene önce aldığı bilezik şu an 6 7 bin olmuş ozamqn 2 bine falan almıştı düğünde 😂😂
Berra71 Mom54544 benimki çalışıyor isterse alırdı bi çeyrekte olsa çeyrek fiyatına kıyma makinası almış 😀
1prens_annesii zeytinkiz Daha doğmadı anne olmadın dedi kocam bey😂 aslında evleneli beri beni üzmedi dediğimi ikiletmedi bu bir günlük hediyeyi siler süpürür ❤️