Geçen cuma günü kargonuz var diye arandım, tabi gittim bi heyecanla almaya. Kesin eşimdir diyorum, tabi bi yandan da acaba annemler mi 🤷🏻♀️ çünkü bi de alsa alsa onlar alır diyorum 🤦🏻♀️ meğer geçmiş doğum günü hediyesi göndermiş iş arkadaşlarım 😝😂 doğum günümde izolasyondaydım, annemin testi pozitif çıktı, temaslıydık falan. Arkadaşlar sağolsun düşünmüşler ama doğum günümde annemin pozitif olduğunu öğrenmek 😔 unutup gitmiştim ben 🤦🏻♀️ bu arada kusura bakmayın, konuyu baya alakasızlaştırdım 😝