Merve_Sa Kızlar bu hafta ömer beye kontrolüm vardı kan uyuşmazlığımız olduğu için test oluyorum negatif çıkarsa iğne yapıcaktı ama Ömer bey izne ayrılmış gamze pınar ve yakup hoca varmış sizce hangisine gitmeliyim hangisi daha iyi yardımcı olur
darkblue__ Merve_Sa yakup hocayı önermiyorum alanında iyi olabilir belki ama asla ruh halinden anlamayan bir doktor sormadan asla konusamazsin konussanda kızıyor .belki yogunluktan o sekilde ama herkesin icinde de cekinmeden azarlayabiliyor.
Pelin__1 Merve_Sa Benim araştırma hastanesinde görev yapan doktor bir yakınım bana gamze hocayı önerdi araştırıp. Doğumu orada yapacağım o yüzden tavsiye istemiştim kendisinden. İlgili ve etik bir doktor olduğuny söyledi
Varol123 Merve_Sa yani ben gebe kalmadan önce gittim ilgilendi baktı sizinlede ilgilenecegini umuyorum yinede sekreterine sorun isterseniz
Merve_Sa Varol123 sekreterler biraz ilgisiz cevap vermeye üşeniyolar yakup hocanın da hiç odasından çıkıp ultrason odalarına gitttiğini görmedim o yüzden sordum
Varol123 Merve_Sa yinede hastaneden biriyle konuşup daha net bi bilgi alin yanlış yönlendirmiş olmuyayim ben
Merve_Sa Varol123 siz gebe kalmadan önce gittiğinizde ultrason cihazı varmıydı odasında muayene ediyormuydu ultrasonla
kadriye25 Ayy ne kadarlık izne çıkmış acaba ben yasaklardan sonra gidip sezeryan için gün almayı düşünüyordum.
kadriye25 Merve_Sa himm sezeryan günü alacam olmazsa gitmeden arayayım 🤗 ilk defa gidecem inşallah kabul eder beni
Varol123 Merve_Sa şikayetinizi odada dinliyoru not aliyodu sonrasında ultrasin odasina yönlendirip orada muayne ediyodu
kadriye25 Merve_Sa son zamanlar bazı doktorlar kabul etmiyorlar ya ondan sordum 33 hafta içindeyiz bizde şuanda
Nurtencaner Benimde erxurum araştırma hastanesi perinatolojiden randevu almam gerekiyor doktorum perinatoloji bölümünü açtı ama , mhrs sen alamıyorum. Siz nasıl randevu alıyorsunuz ?
Minigimyolda darkblue__ kesinlikle size katılıyorum ruh halinden anlamadığı konusunda ben çok iyi bir doktor olduğunu düşünmüyorum onun yüzünden 2.5 yılm gitti
Varol123 darkblue__ evet evet bu soylediginize tamamen katılıyorum bende tedavi sürecinde bisey sormak istediğimde ben sormadan konuşma demişti